یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این‌که «عدم مشارکت در انتخابات عینا همان چیزی است که دشمن می خواهد» گفت: هیچ گاه با شرکت نکردن در انتخابات نمی توانیم به کمبودها و کاستی ها رسیدگی و آن ها را حل کنیم.
کد خبر: ۹۵۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ 15 April 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: محسن علیزاده با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو عنوان کرد: مقوله انتخابات یکی از مهم ترین ارکان نظام جمهوری اسلامی می باشد که از گذشته تاکنون نشان از مردمی بودن این نظام مقدس داشته است.

وی افزود: عدم مشارکت در انتخابات عینا همان چیزی است که دشمن می خواهد، هیچ گاه با شرکت نکردن در انتخابات نمی توانیم به کمبودها و کاستی ها رسیدگی و آن ها را حل کنیم، باید با حضور و مشارکت پر رنگ در این عرصه و با انتخاب صحیح بر اساس معیارها و شاخص هایی که مقام معظم رهبری پیش از هر انتخابات مشخص می فرمایند نسبت به انتخاب فردی کارامد، مفید و مردمی اقدام کنیم تا ان شاءالله در کنار هم شاهد رفع مشکلات باشیم.

نماینده مردم سپیدان در مجلس همچنین عنوان کرد: پروژه ای که در شبکه های معاند و در اتاق فکرهای کثیف دشمنان برای کمرنگ ساختن و تحریم انتخابات شکل گرفته از قدیم الایام بوده و هست، اما اینبار هم بار دیگر مردم عزیز با حضور پررنگ خودشان در پای صندوق های رای مشت محکمی به دهان دشمن خواهند زد و این پروژه رنگ باخته دشمن را نقش بر آب می سازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار